Rumah  >  Artikel  >  Apakah syiling BNB? Apakah platform dagangan Binance Coin (BNB)?

Apakah syiling BNB? Apakah platform dagangan Binance Coin (BNB)?

PHPz
PHPzasal
2024-02-02 10:15:281478semak imbas

editor php Xinyi memperkenalkan kepada anda syiling BNB, iaitu mata wang kripto yang dikeluarkan oleh platform dagangan Binance. Syiling BNB ialah token asli platform pertukaran Binance dan mempunyai pelbagai kegunaan dan ciri. Pertama sekali, syiling BNB boleh digunakan untuk membayar yuran pengendalian platform dagangan Binance, dan anda juga boleh menikmati diskaun apabila menggunakan BNB untuk membayar yuran pengendalian. Kedua, syiling BNB juga boleh digunakan untuk mengambil bahagian dalam beberapa pelaburan projek Binance dan aktiviti ICO. Selain itu, syiling BNB juga boleh digunakan sebagai mata wang asas untuk pasangan dagangan dan didagangkan pada platform dagangan Binance. Platform dagangan Binance ialah salah satu platform dagangan mata wang kripto terbesar di dunia, menyediakan pelbagai jenis pasangan dan fungsi dagangan, termasuk dagangan spot, dagangan hadapan, dagangan margin, dsb. Sama ada anda seorang peniaga baru atau berpengalaman, anda boleh menemui kaedah dan projek dagangan yang sesuai dengan anda di platform dagangan Binance.

1. Fungsi dan nilai mata wang BNB

Binance Exchange menyediakan diskaun yuran pembayaran. Pengguna yang memegang syiling BNB boleh menikmati diskaun peratusan tertentu apabila menggunakan syiling BNB untuk membayar yuran pengendalian, dengan itu memperoleh faedah ekonomi sebenar.

Pegang sejumlah syiling BNB untuk mendapatkan hak mengundi, dan sertai dalam pengundian penyenaraian syiling dan aktiviti tadbir urus komuniti di bursa Binance, membolehkan pengguna mengambil bahagian dalam membuat keputusan projek dan operasi komuniti.

Binance Exchange menjalankan projek crowdfunding melalui platform Launchpad Hanya pengguna yang memegang sejumlah syiling BNB boleh mengambil bahagian dan mendapat hak penolakan pertama.

Semakin ramai peniaga dan penyedia perkhidmatan mula menerima syiling BNB sebagai kaedah pembayaran, seperti tempahan perjalanan dan pembelian seni kripto. Perkembangan ini meningkatkan kecairan dan senario penggunaan syiling BNB.

2. Pengenalan kepada platform dagangan Binance Coin (BNB)

什么是 BNB 币?币安币(BNB)交易平台有哪些?

Binance Exchange ialah salah satu pertukaran mata wang kripto terbesar di dunia. Ia menyokong dagangan syiling BNB dan menyediakan pelbagai pasangan dan fungsi dagangan, termasuk dagangan spot, dagangan leveraj dan dagangan niaga hadapan. Sebagai pertukaran yang terkenal, Binance menyediakan persekitaran dagangan yang selamat dan boleh dipercayai serta pasaran dagangan yang sangat cair. Sama ada anda seorang pemula atau peniaga yang berpengalaman, anda boleh mendapatkan pengalaman perdagangan yang hebat di Binance Exchange.

Binance DEX ialah platform dagangan terpencar yang dilancarkan oleh Binance Exchange, menyediakan persekitaran dagangan yang selamat dan telus. Pengguna boleh mengekalkan kawalan ke atas kunci peribadi mereka dalam Binance DEX dan menyokong urus niaga mata wang BNB. Berbanding dengan pertukaran berpusat, Binance DEX menawarkan keselamatan dan ketelusan yang lebih tinggi.

Terdapat banyak projek ekologi Binance Smart Chain, sebahagian daripadanya menggunakan BNB sebagai token ekologi, seperti PancakeSwap, Venus, Beefy Finance, dll. Projek-projek ini menyediakan BNB dengan lebih banyak senario penggunaan dan peluang nilai tambah, termasuk kewangan terdesentralisasi (DeFi) dan aplikasi lain.

BNB coin ialah mata wang maya yang dikeluarkan oleh Binance Exchange Ia mempunyai fungsi seperti diskaun pembayaran, hak mengundi, dan sokongan untuk projek crowdfunding termasuk Binance Exchange, Binance DEX, dan banyak projek ekosistem Binance Smart. Memegang syiling BNB boleh memperoleh faedah ekonomi dan mengambil bahagian dalam pembinaan ekosistem Binance.

3. Pasaran mata wang BNB hari ini

Data harga masa nyata BNB

Harga semasa BNB ialah $225.63, dan volum transaksi 24 jam ialah $297 juta. Harga BNB jatuh sebanyak 0.69% dalam tempoh 24 jam yang lalu. Pada masa ini, BNB menduduki tempat ke-4 dalam nilai pasaran, dengan nilai pasaran masa nyata $34.70 bilion, bekalan edaran sebanyak 154 juta BNB, dan bekalan maksimum 200 juta BNB. Kami akan mengemas kini harga BNB/USD dalam masa nyata.

Prestasi Harga BNB (USD)

Julat Masa Jumlah Kenaikan dan Kejatuhan Naik dan Jatuh Hari ini $ -1.47-0.64% 7 hari $ 11.235.25% 30.9.25% 30.34 $ 4.9.4 bulan .44%

Maklumat Pasaran BNB

Harga terendah/tertinggi 24 jam Harga terendah 24 jam $223.74 Harga terkini $225.6 Harga tertinggi 24 jam $227.90 Kedudukan populariti 67 Kedudukan nilai pasaran 4 Nilai pasaran $34.70 bilion Tambah bilangan orang yang dipilih sendiri (peratusan ) 3.03% Harga tinggi sejarah $350.53 Harga rendah sejarah $201.99 Tarikh terbitan kali pertama: 2017/07/26 Harga terbitan awal $0.15 Jumlah jumlah edaran 154 juta Nilai pasaran edaran BNB $34.70 bilion

Atas ialah kandungan terperinci Apakah syiling BNB? Apakah platform dagangan Binance Coin (BNB)?. Untuk maklumat lanjut, sila ikut artikel berkaitan lain di laman web China PHP!

Kenyataan:
Kandungan artikel ini disumbangkan secara sukarela oleh netizen, dan hak cipta adalah milik pengarang asal. Laman web ini tidak memikul tanggungjawab undang-undang yang sepadan. Jika anda menemui sebarang kandungan yang disyaki plagiarisme atau pelanggaran, sila hubungi admin@php.cn