Rumah  >  Artikel  >  Model telefon mudah alih manakah yang disokong oleh Hongmeng os3.0?

Model telefon mudah alih manakah yang disokong oleh Hongmeng os3.0?

PHPz
PHPzke hadapan
2023-07-03 20:49:278584semak imbas

Apakah model telefon mudah alih yang disokong oleh Hongmeng os3.0? Hongmeng os3.0 ialah versi utama ketiga sistem Hongmeng Huawei Sejak pelancaran sistem Hongmeng, ramai pengguna telefon mudah alih Huawei telah mengemas kini sistem Walaupun kebanyakan perisian masih menggunakan versi Android, keserasian adalah terhad kerana AOSP . Sudah tentu, terdapat juga perisian khusus yang merupakan versi Hongmeng Hari ini saya akan membawakan anda senarai model telefon mudah alih yang disokong oleh Hongmeng os3.0.

Model telefon mudah alih manakah yang disokong oleh Hongmeng os3.0?

Senarai model telefon mudah alih yang disokong oleh Hongmeng os3.0

Huawei HarmonyOS 3.0 telah membuka pendaftaran beta tertutup hari ini, bermakna semua orang boleh melihat Hongmeng 3.0 sejurus akhir bulan Julai atau awal Ogos

Pada masa ini Kumpulan pertama telefon mudah alih Huawei yang telah diumumkan untuk menyokong Hongmeng OS3.0 termasuk P50, P50 Pro, P50 Pocket, Mate 40, Mate 40 Pro, Mate 40 Pro 4G, Mate 40 Pro+, Mate 40 RS Porsche Design.

Tablet Huawei: MatePad Pro 12.6 inci model 2021.

Model telefon mudah alih manakah yang disokong oleh Hongmeng os3.0?

Model seterusnya akan dikemas kini satu demi satu Pada masa ini, hanya model telefon mudah alih di atas yang menyokong peningkatan OTA boleh menunggu dan model ujian baharu akan dilancarkan dalam peringkat ujian yang berbeza dalam julat kemas kini boleh memohon untuk ujian dalaman dan mengalami sistem baharu.

Di atas adalah keseluruhan kandungan laman web ini tentang [Model telefon mudah alih mana yang disokong oleh Hongmeng os3.0].

Atas ialah kandungan terperinci Model telefon mudah alih manakah yang disokong oleh Hongmeng os3.0?. Untuk maklumat lanjut, sila ikut artikel berkaitan lain di laman web China PHP!

Kenyataan:
Artikel ini dikembalikan pada:chromezj.com. Jika ada pelanggaran, sila hubungi admin@php.cn Padam