Rumah > Muat turun >  Kesan JS > perkhidmatan dalam talian

  • Kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery laman web Microjuju

    Pengenalan kod: Kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery bagi tapak web Weijuju ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jquery dengan kod QR WeChat yang dikeluarkan oleh platform Weijuju.

    perkhidmatan dalam talian20272017-07-02
  • Perkhidmatan pelanggan dalam talian label gaya dakwat

    Pengenalan kod: Perkhidmatan pelanggan dalam talian label gaya dakwat ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian qq terapung berbilang kesan Ia juga menyepadukan gambar kod QR WeChat, paparan berita dan fungsi lain.

    perkhidmatan dalam talian16982017-07-02
  • Kod perkhidmatan pelanggan dalam talian QQ tersembunyi secara automatik

    Pengenalan kod: Kod perkhidmatan pelanggan dalam talian QQ yang disembunyikan secara automatik ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian QQ yang boleh disembunyikan secara automatik secara lalai berdasarkan jQuery Antara muka adalah sangat mudah Kod JS ini boleh meletakkan nombor QQ perkhidmatan pelanggan yang berbeza mengikut Fungsi perkhidmatan pelanggan Gerakkan tetikus Apabila anda naik, maklumat perkhidmatan pelanggan akan dikembangkan dan ia akan disembunyikan secara automatik jika anda mengalih keluarnya. Jika anda perlu mengubah suai maklumat perkhidmatan pelanggan, ubah suai sahaja fail service.js.

    perkhidmatan dalam talian20262017-06-12
  • Kod perkhidmatan pelanggan dalam talian dengan fungsi mesej

    Pengenalan kod: Kod perkhidmatan pelanggan dalam talian dengan fungsi mesej ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery dengan fungsi mesej dalam talian dilaksanakan berdasarkan jquery Ia dipaparkan oleh jabatan dan boleh meruntuhkan bahagian tertentu QQ perkhidmatan pelanggan untuk memunculkan tetingkap Papan, klik butang kecil di penjuru kanan sebelah atas untuk mengawal pengecutan dan pengembangan.

    perkhidmatan dalam talian31542017-05-23
  • Perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery putih yang ringkas di sebelah kanan

    Pengenalan kod: Perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery yang putih dan ringkas di sebelah kanan ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian qq yang paling mudah. ​​Fail yang diperlukan di dalamnya semuanya dipanggil dari jauh menggunakan laluan mutlak, yang memudahkan netizen untuk digunakan.

    perkhidmatan dalam talian17202017-05-07
  • jQuery dengan perkhidmatan pelanggan terapung suara di sebelah kanan

    Pengenalan kod: Perkhidmatan pelanggan terapung sebelah kanan jQuery dengan suara ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian terapung kanan jQuery dengan suara Ia boleh menjeda dan memainkan suara perkhidmatan pelanggan, dan kembali ke bahagian atas halaman web. Serasi dengan pelayar utama.

    perkhidmatan dalam talian21672017-04-16
  • jquery lapisan tetap QQ kod perkhidmatan pelanggan dalam talian di sebelah kanan

    Pengenalan kod: Kod perkhidmatan pelanggan dalam talian QQ bagi lapisan tetap di sebelah kanan jquery ialah pengecutan lalai dan digantung di sebelah kanan halaman web Klik tetikus untuk meluncur keluar perkhidmatan pelanggan dalam talian.

    perkhidmatan dalam talian23352017-04-16
  • Apabila tetikus meluncur ke atas, perkhidmatan pelanggan dalam talian jquery muncul

    Pengenalan kod: Pop timbul perkhidmatan pelanggan dalam talian jquery ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jquery ringkas yang digantung di sebelah kanan halaman web jquery.

    perkhidmatan dalam talian26542017-04-07
  • Kesan khas JS menyedari kod perkhidmatan pelanggan dalam talian QQ yang boleh diseret

    Pengenalan kod: JS boleh menyeret kod perkhidmatan pelanggan dalam talian QQ, ketinggian dan nombor QQ boleh disesuaikan, dan ia serasi dengan penyemak imbas arus perdana IE, Chrome, Safair, dsb.

    perkhidmatan dalam talian19752017-04-06
  • Perkhidmatan pelanggan QQ dalam talian jQuery yang hijau dan segar

    Pengenalan kod: Perkhidmatan pelanggan QQ dalam talian jQuery yang hijau dan segar ialah kod perkhidmatan pelanggan QQ dalam talian jQuery yang cantik dan praktikal.

    perkhidmatan dalam talian17912017-03-29
  • perkhidmatan pelanggan dalam talian jquery dengan kod QR

    Pengenalan kod: perkhidmatan pelanggan dalam talian jquery dengan kod QR ialah anak panah klik untuk mengembangkan menu dan mendayakan sembang QQ.

    perkhidmatan dalam talian15272017-03-29
  • Perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery halaman terapung

    Pengenalan kod: Perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery halaman terapung ialah pemalam perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery yang ringan yang menyokong berbilang panggilan pada satu halaman, menyokong kaedah acara pengembangan tersuai, menyokong penetapan masa pengembangan, menyokong penetapan kedudukan paparan perkhidmatan pelanggan, dan antara muka juga sangat cantik.

    perkhidmatan dalam talian16702017-03-29
  • Kod tetingkap terapung dalam talian perkhidmatan pelanggan JavaScript di sebelah kanan

    Pengenalan kepada kod tetingkap terapung dalam talian perkhidmatan pelanggan JavaScript di sebelah kanan: Kod tetingkap terapung dalam talian perkhidmatan pelanggan JavaScript di sebelah kanan ialah acara pop timbul atas tetikus dengan kembali ke fungsi teratas.

    perkhidmatan dalam talian23402017-03-22
  • Butang jingga kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery

    Pengenalan kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery butang jingga: Butang jingga jQuery kod perkhidmatan pelanggan dalam talian adalah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian dengan kod QR dan kembali ke atas Ia disembunyikan secara lalai , 2 nombor perkhidmatan pelanggan dan imej kod QR , menyokong fungsi kembali ke atas

    perkhidmatan dalam talian22832017-03-22
  • Biru dengan kod QR WeChat kod perkhidmatan pelanggan QQ

    Pengenalan kepada kod perkhidmatan pelanggan QQ biru dengan kod QR WeChat: Kod perkhidmatan pelanggan QQ biru dengan kod QR WeChat ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian QQ yang mudah dan praktikal dengan kod QR WeChat.

    perkhidmatan dalam talian21442017-03-22
  • Sembunyikan kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery dengan terapung di sebelah kanan

    Pengenalan kepada kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery terapung di sebelah kanan: Kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery disembunyikan dengan terapung di sebelah kanan Ia mengecut secara lalai.

    perkhidmatan dalam talian18612017-03-22
  • Menatal halaman jQuery secara automatik muncul kod perkhidmatan pelanggan

    Tatal halaman jQuery pengenalan kod perkhidmatan pelanggan pop timbul automatik: Tatal halaman jQuery kod perkhidmatan pelanggan pop timbul automatik ialah kod perkhidmatan pelanggan jQuery yang ringkas dan bergaya dengan kembali ke bahagian atas di sebelah kanan halaman web.

    perkhidmatan dalam talian15762017-03-22
  • jQuery oren merah kanan kod perkhidmatan pelanggan dalam talian

    Pengenalan kepada kod perkhidmatan pelanggan dalam talian kanan oren-merah jQuery: kod perkhidmatan pelanggan dalam talian kanan-jingga-merah jQuery, dengan kembali ke atas, di mana anda boleh menetapkan nombor telefon, perkhidmatan pelanggan dalam talian QQ, kod QR WeChat, dsb.

    perkhidmatan dalam talian18182017-03-22
  • Paparan jQuery melebihi ketinggian skrin kembali ke atas

    Paparan jQuery melebihi ketinggian skrin Kembali ke atas Pengenalan: Paparan jQuery melebihi ketinggian skrin Kembali ke atas ialah kod perkhidmatan pelanggan dalam talian jQuery dengan butang kembali ke atas yang menyokong tetapan QQ dan nombor telefon

    perkhidmatan dalam talian15012017-03-22
  • Perkhidmatan pelanggan QQ dalam talian boleh disembunyikan di sebelah kanan jQuery

    Pengenalan perkhidmatan pelanggan QQ dalam talian boleh disembunyikan di sebelah kanan jQuery: Pengenalan skrip: jQuery boleh menyembunyikan perkhidmatan pelanggan QQ dalam talian di sebelah kanan Ia adalah kod perkhidmatan pelanggan QQ yang boleh disembunyikan dengan butang anak panah di sebelah kanan Klik butang untuk menyembunyikan dan mengembangkannya .

    perkhidmatan dalam talian15412017-03-22