Rumah  >  Artikel  >  Mengapa skrin menjadi hitam apabila Windows 10 bermula dan ia mengambil masa yang lama sebelum saya boleh memasuki perisian sistem?

Mengapa skrin menjadi hitam apabila Windows 10 bermula dan ia mengambil masa yang lama sebelum saya boleh memasuki perisian sistem?

WBOY
WBOYke hadapan
2023-07-14 12:57:172130semak imbas

Ramai rakan-rakan mengalami skrin hitam apabila menggunakan komputer Baru-baru ini, beberapa netizen melaporkan bahawa skrin hitam win10 mereka mengambil masa yang lama untuk memasuki sistem di bawah akan menerangkan Biar saya menganalisis sebab dan penyelesaian untuk masa skrin hitam yang panjang pada komputer Windows 10

1 Klik kanan desktop, pilih "Baharu", dan kemudian pilih "Dokumen Teks" dalam menu seterusnya. Mengapa skrin menjadi hitam apabila Windows 10 bermula dan ia mengambil masa yang lama sebelum saya boleh memasuki perisian sistem?2. Klik dua kali tetikus untuk membuka "Dokumen Teks" yang dibuat dan salin perenggan artikel berikut ke "Dokumen Teks".

Nombor versi pendaftaran aplikasi Windows 5.00.

[HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMControlSet001{4D36E968-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

3 Selepas semua teks telah ditampal, klik [Dokumen] di sebelah kiri, dan kemudian pilih "Simpan sebagai" dalam bar alat peringkat pertama.

4 Pilih "Desktop" yang disimpan dalam "Dokumen", kemudian namakan fail "Repair Opened Crash.reg", dan kemudian tukar [Save Type] kepada [Save Type].

5 Apabila penyimpanan sedang dijalankan, "program" akan muncul pada desktop Klik kanan program dan pilih [Gabung] dalam menu peringkat bawah.

6 Seterusnya, anda akan muncul kotak dialog "Registry File Online Editor", dan kemudian klik pilihan "Yes" untuk membaiki skrin hitam.

Di atas adalah mengapa skrin menjadi hitam untuk masa yang lama sebelum anda boleh memasuki sistem dalam Win10 saya harap ia dapat membantu semua orang.

Atas ialah kandungan terperinci Mengapa skrin menjadi hitam apabila Windows 10 bermula dan ia mengambil masa yang lama sebelum saya boleh memasuki perisian sistem?. Untuk maklumat lanjut, sila ikut artikel berkaitan lain di laman web China PHP!

Kenyataan:
Artikel ini dikembalikan pada:windows7en.com. Jika ada pelanggaran, sila hubungi admin@php.cn Padam